پردیس فاطمه الزهرا(س) یزد(خواهران )

پیام تبریک دکتر رضایی به مناسبت سال جدید

دکتر رضایی رئیس دانشگاه فرهنگیان یزد طی پیامی سال نو را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان یزد، متن پیام تبریک دکتر رضایی به این شرح ذیل است:

 

 

هنگام بهارست و جهان چون بت فرخار

خیز ای بت فرخار، بیار آن گل بی خار

 

اساتید گرامی ، دانشجومعلمان عزیز و همکاران ارجمند

در پرتو یزدان مهربان و با تقدیم سلام و احترام

بهار نمود جمال و جلوه گاه قدرت لایزال الهی در بازآفرینش طبیعت است و نوروز طلیعه این دگرگونی شگرف، پیامی بس عمیق برای آدمی دارد؛ پیام از خود رستن و به او پیوستن.

تپش دوباره قلب طبیعت و رویش شقایق های زیبا، احساس نوشدن را در وجود هر جنبنده ای بارور ساخته و بلبلان خوش الحان برمسند وعظ، معنای هستی را با ترنم زیبای بهاری در گوش مردمان نکته دان، زمزمه می کنند. نسیم نوروزی هم نوا با بهار طبیعت ، ریشه های خفته در سردی زندگی را حیاتی دوباره می بخشد و پیام زیبای بهاری و نوید از نو شکفتن را در گوش عالمیان طنین انداز می کند.

اما بهار امسال مزین شده است به قدوم آینه گردان جمال دوست؛ کوثر جوشنده ای که با حضورش رخساره زیبای پیام آور رحمت از شادی شکفت. بهاری متبرک به قدوم سبز یاس دلربای گلستان نبوی؛ حضرت انسیه حوراء، فاطمه زهرا(س). این همایندی خجسته را پاس دانسته و این شور زمینی را به عطش آسمانی پیوند می دهیم و به همین مناسبت، فرارسیدن سال جدید را تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی و سعادت شما  عزیزان را به دعای خیر خواستارم.

امید آن داریم که در سال پیش رو، در سایه توجهات بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)  و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شاهد پیشبرد هر چه بیشتر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی در دانشگاه فرهنگیان باشیم و بصیرت، تحول و تدبر در ضمیر جان  ما به نیکویی تحقق یابد.

ضمن تقدیر از تلاشهای همه استادان گرانقدر و دانشجومعلمان عزیز و کارکنان ارجمند دانشگاه فرهنگیان یزد در سال 1395، در این سال جدید، سلامت شما و خانواده های محترم تان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم و امیدوارم سال جدید، سالی پر برکت برای شما و ملت سرافراز ایران اسلامی باشد.

 

نوروز برکامتان و شایسته ترین آرزوها نثارتان

دکتر فضل الله رضایی اردانی

سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان یزد


نظرات کاربران